Vyhledávání

Rozhovor s Dominikem Ouzkým, který vyjde v sobotním hradeckém deníku

12.10.2016 18:02

1. Jak se Vám jako patnáctiletému dorostenci hrálo za B tým dospělých Kobylic, navíc na hřišti lídra soutěže v Lužci? ?

 

Nebylo to pro mě jednoduché, protože mezi dorosteneckou soutěží a soutěží mužů je značný rozdíl

 

2. Kdy a kolik branek jste nejvíce vstřelil v jednom střetnutí? ? 

Nejvíce branek v jednom utkání jsem vstřelil  za starší žáky Skřivan a bylo jich 6.

 

3. Za dorost Kobylic jste se dvakrát trefil do černého. V jakém časovém sledu góly padly a jak jste se při jednotlivých zásazích prosazoval? 

 

78. minuta - po centru do vápna jsem hlavičkoval do brankáře a dorážku poté uklidil do branky

82. minuta - střelou k tyči z poza vápna

 

4. Měl jste v tomto zápase i další šance?

 

Nějaké šance byly, ale z žádně se mi nepovedlo docílit branky

 

5. Jaká atmosféra byla v kabině po 1. poločase za stavu 1:0?

 

Byli jsme spokojeni s těsným vedením, ale věděli jsme, že ještě není konec a nemáme ještě vyhráno

 

6. A po utkání? 

 

Všichni jsme měli radost z výhry, ale nejvíc trenéři, když někteří díky alkoholovému opojení ani nedojeli domů

 

7. Přibližte Vaši kariéru. ?

 

Začal jsem v elevech ve Skřivanech, poté jsem byl ve starších žácích v Nepolisech, dále jsem letos byl chvíli ve Starém Bydžově odkud jsem zamířil do Kobylic

 

8. Největší fotbalový zážitek?   

 

Pro mě je každý odehraný zápas takovým fotbalovým zážitkem

 

9. Jaké jsou Vaše fotbalové cíle?

 

Žádné vyložené fotbalové cíle nemám, chtěl bych jenom hrát co nejdéle a zůstat zdraví

 

10. Kam byste čtenáře pozval na fotbal o víkendu?

 

Na utkání našeho dorostu, který hraje v neděli ve Stěžerech